Re: Dlugi start

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 23:56:47 MET DST

On Sun, 4 Apr 1999 22:17:25 +0200 (CEST), Shaku wrote:

>Jak juz pisalem, z OS'em "egzystuje" od niedawna i mam takie pytanie:
>Czy taka sytuacja jest normalna: Nie posiadam najnowszego komputera,
>ale tez nie jest on z epoki kamienia lupanego, a start systemu, jak dla
>mnie trwa troche za dlugo. Chodzi mi o czas ladowania systemu gdy na
>ekranie jest widoczne logo OS/2 Warp.
>Jest to troche denerwujace kiedy musze co chwile restartowac komputer
>aby na zmiane uruchamiac inny system. To nawet win98 uruchamia sie co
>najmniej trzy razy szybciej.

Niestety normalna - to jest jedna z wad WArpa - jednak w odroznieniu od Windy, tu nie
laduje sie DOS, tylko duzo bardziej rozbudowany system operacyjny... A i tak laduje sie
krocej od np. NT

U mnie, po jakims FP 10 i zmienieniu driverow do dysku, laduje sie juz szybciej...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1