Memento Warpmana

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 16:40:29 MET DST

Hi,

Kilku z Was odpowiedziało na moje memorandum. Ale tak jakoś opłotkami,
nie za bardzo na temat.
Czy będą jakieś konstruktywne odpowiedzi, propozycje, DEKLARACJE (nie
tylko poparcia, ale organicznej pracy u podstaw :-) ) lub polemiki na
Memorandum?

Podsumuję.

1. Trzeba wydać CD z łatkami.
        - problem: wymaga zgody IBM Polska.
2. CD z aplikacjami.
        - trzeba określić liczbę chętnych i koszt
3. Czy TeamOS/2 ma szansę na Stowarzyszenie czy jedynie na domenę ORG?
4. Czy możemy (chcemy) stworzyć silną obecność w Internecie tworząc
Nadrzędne WWW z odnośnikami tematycznymi.
        - problem: Lech wszystkiego nie będzie robił, a my się na WWW
dublujemy.
5. Kto prowadzi reklamę dla prasy PC?
6. Trzeba rozdzielić zadania - jakie? napiszcie, niech ja tego sam nie
wymyślam.
7. Kto z Was wie gdzie używa się w Polsce OS/2?
        - Krótko pisząc brak zbiorczej informacji.
8. Trzeba ożywić WWW TeamOS/2.
        - problem: Potrzeba nowych artykułów, list adresowych,
tłumaczeń, programików itd.
9. Komu się chce i co robić, co może zadeklarować jako pomoc?
10. Co ze sfinansowaniem domeny ORG?

Część z Was pracuje w obsłudze serwerów, nie macie żadnych doświadczeń,
którymi nie możnaby się podzielić z innymi? Dajcie teksty Lechowi, on
je poprawi i nie będze się czego wstydzić.

Swoją stronę podporządkowałem formalnie pod TeamOS/2 Polska - zmieniłem
troszkę układ. Proponuję zrobić to samo.

Myślę, że Lechu przyjmie zgłoszenia na CD FixPaki i CD Warp Apps, po
czym będzie można określić koszty. Pamiętajcie, że nie każdy ma dostęp
do "darmowego" (jak to napisał Leszek G.) konta akademickiego. A nawet
gdyby, to naprawdę wolałbym wydać te 30 zł. za dobre CD niż siedzieć
dniami (no bo przecież nie jedynie 2 godz.!!!) na końcówce i pobierać
pliki jak leci.

Pozdrawiam,
Warpman - Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist