Re: Memento Warpmana

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 23:01:12 MET DST

Przemysław Pawełczyk <warpman_at_friko5.onet.pl> wrote:
> Hi,

> Podsumuję.

> 1. Trzeba wydać CD z łatkami.
> - problem: wymaga zgody IBM Polska.

Sprostowanie (z dzisiaj): NIE TRZEBA. Do tego praktycznie biorąc to, co
jest publicznie dostępne przez www, ftp można ssać i wypalać.

> 2. CD z aplikacjami.
> - trzeba określić liczbę chętnych i koszt
> 3. Czy TeamOS/2 ma szansę na Stowarzyszenie czy jedynie na domenę ORG?
Myślę, że jeżeli mamy być widziani to musimy być stowarzyszeniem.
Inaczej będziemy tłuszczą. A z tłuszcza to nikt się nie liczy.

> 4. Czy możemy (chcemy) stworzyć silną obecność w Internecie tworząc
> Nadrzędne WWW z odnośnikami tematycznymi.
> - problem: Lech wszystkiego nie będzie robił, a my się na WWW
> dublujemy.
> 5. Kto prowadzi reklamę dla prasy PC?
W IBM? Hm... lepiej nie mówić...

> 6. Trzeba rozdzielić zadania - jakie? napiszcie, niech ja tego sam nie
> wymyślam.
> 7. Kto z Was wie gdzie używa się w Polsce OS/2?
> - Krótko pisząc brak zbiorczej informacji.
Hm... No tego.. ja wiem, ktop wie, ale wiem, że nie powie (bo nie może).
ALe pare podpowiedzi mogę dać. Na przykład każdy bankomat IBM ma OS/2 na
pokładzie.. A może Leszek się pochwali swoimi OSowymi osiągnięciami?

> 8. Trzeba ożywić WWW TeamOS/2.
> - problem: Potrzeba nowych artykułów, list adresowych,
> tłumaczeń, programików itd.
> 9. Komu się chce i co robić, co może zadeklarować jako pomoc?
> 10. Co ze sfinansowaniem domeny ORG?
Rozwiązania są dwa - pierwsze - jako organizacja non-profit mamy szanse
na domenę za darmochę. Drugie - skoro jestesmy stowarzyszeniem, to te 10
pln na rok kazdy może poświęcić.

> Część z Was pracuje w obsłudze serwerów, nie macie żadnych doświadczeń,
> którymi nie możnaby się podzielić z innymi? Dajcie teksty Lechowi, on
> je poprawi i nie będze się czego wstydzić.

Zacząłem już pisać :-))))

> Myślę, że Lechu przyjmie zgłoszenia na CD FixPaki i CD Warp Apps, po
> czym będzie można określić koszty. Pamiętajcie, że nie każdy ma dostęp
> do "darmowego" (jak to napisał Leszek G.) konta akademickiego. A nawet
> gdyby, to naprawdę wolałbym wydać te 30 zł. za dobre CD niż siedzieć
> dniami (no bo przecież nie jedynie 2 godz.!!!) na końcówce i pobierać
> pliki jak leci.

Oki, tak jak pisałem - koniec druta jest u mnie w pokoju - na dniach
będzie komplet i wielkie ssanie.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969