Re: Memorandum Warpmana

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 18:08:18 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 16:31:54 +0200 (CEST), Tomasz Stelmaszczuk wrote:

>Calder - Caldera. Po owa Krakusˇw a Mistrza Lema nie czytaj - fuj !
>BTW: Dla mniej zorientowanych - OpowieÂci o Pilocie Pirxie.

Hi,

Już się chciałem zaczerwienić, gdyby nie ta uwaga o Mistrzu. Calder nie
jest polskim wyrazem. Mistrzowi wolno tworzyć słownictwo jakie mu się
podoba, mnie nie. A czy ja jestem Duchem Świętym i muszę znać genezę
nazwy firmy? :-)

A Lema czytali, tylko dawno, dawno temu, kiedy Funky Koval nie istnial
nawet w zamyśle Autorów.

Przy okazji zachęcam do przeczytania i odpowiedzi na inne moje
wypowiedzi odnoszące się do Caldera (Caldery?). Znowu grzęźniemy w
opłotkach.

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist