Re: Memento Warpmana

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 19:23:07 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 17:34:30 +0200 (CEST), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>
>Kilku z Was odpowiedziało na moje memorandum. Ale tak jakoś opłotkami,
>nie za bardzo na temat.
>Czy będą jakieś konstruktywne odpowiedzi, propozycje, DEKLARACJE (nie
>tylko poparcia, ale organicznej pracy u podstaw :-) ) lub polemiki na
>Memorandum?
>
>Podsumuję.
>
>1. Trzeba wydać CD z łatkami.
> - problem: wymaga zgody IBM Polska.
>2. CD z aplikacjami.
> - trzeba określić liczbę chętnych i koszt
>3. Czy TeamOS/2 ma szansę na Stowarzyszenie czy jedynie na domenę ORG?
> [...]
Dodalbym jeszcze
 11. Sprawa angielskich tlumaczen

Jest to robota najbardziej upierdliwa i jak pewnie wiele osob zauwazylo, zadko
updatuje angielska wersje Teama...

Kajam sie przed wsyztskimi, bo po prostu mi sie ni chce :( Jak juz napisze pare
tekstow, opatrze je w HTML i mam jeszcze to tlumaczyc :))))

Dlatego, jezeli zaistnieje jakas inicjatywa pismiennicza, to prosilbym o dwujezycznosc
:) (Sam tlumaczem nie jestem najlepszym, a mojemu angielskeimu wiele brakuje do
perfekcji, wiec nie wiem, czy moje tlumaczenia bylyby dobra wizytowka dla Teamu...)

|Lech Wiktor Piotrowski |
|TeamOS/2 Poland Webmaster |
|www.calder.com.pl/TeamOS2/ |
|OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1 |