Re: Memento Warpmana

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 07:57:30 MET DST

>Hi,

OS!

>Kilku z Was odpowiedziało na moje memorandum. Ale tak jakoś opłotkami,
>nie za bardzo na temat.

Bardzo bym chcial na temat, lecz nie wiem na jaki ;-)
Komputra uzywam do: internetu (grupy i poczta), pisania listow,
obliczania wydatkow domowych (Lotus Office for Win), nauki
angielskiego (kursy multimydlane - ich dzialanie pod OSem pozostawia
wiele do zyczenia), rozrywki moich mlodych kuzynow (gry strzelanki i
inne hukanki).
Krotko: jestem typowym przedstawicielem tzw. zwyklych zjadaczy
komputrow, ktorzy w normalnych warunkach uzywaja wingrozy, ale ja chce
uzywac OS/2. Nie bede wgryzal sie w techniczne problemy, choc komputra
w srodku sie nie boje. Uwazam, ze jezeli zaplacilem tyle kasy, to ma
chodzic i nie martwic mnie! (do prania moja zona uzywa boscha i jest
bardzo zadowolona, ja tego oczekuje od komputra)

>Podsumuję.
>
>1. Trzeba wydać CD z łatkami.
> - problem: wymaga zgody IBM Polska.

Mam Warpa 3, czy potrzebuje latek?

>2. CD z aplikacjami.
> - trzeba określić liczbę chętnych i koszt

Jestem chetny na zestawy programow uzytkowych, dema gier i innych
(najlepiej free). Co do kosztow, to musza byc strawne.

Piotr