Re: Poklosie Ankiety o OS2 - rzygac sie chce

Autor: Jan N. Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 05:06:01 MET DST

Panowie, cała ta sprawa to czysta paranoja... Jakoś nie widać w Polsce i na
świecie nadmiaru czasopism i twórców oprogramowania dla OS/2. Jeżeli ktoś chce
zintegrować nieco rozproszone materiały o Warpie, to głosy protestu przeciwko
ankietowaniu członków poświęconej Warpowi grupy dyskusyjnej można odczytać tylko
jako przykład "myślenia inaczej". Powolywanie się na netetykietę i spaming jest
pozbawione logiki. Jeżeli ktoś wypowiada się na łamach tej właśnie grupy to
fakt, że otrzymuje ankietę jest tak samo oczywisty jak to, że każdego dnia
ścišga kilka kolejnych postów do tej listy. Otrzymanie wiadomej ankiety traktuję
jako logiczny skutek funkcjonowania (bardziej lub mniej aktywnego - raczej
mniej) na tej liście i jestem zadowolony, że taka inicjatywa pojawia się.
Alternatywš może być powolna migracja w stronę grup pl.comp.os.win*... Czy o to
chodzi?

Pozdrowienia - Jan Waliszewski

P.S. Z hasłami netetykiety nie należy przesadzać. Dla mnie problemem staje się
otrzymywanie np. megabajta róźnych ofert - cenników codzienie, ale od czegóź sš
filtry w programach pocztowych? Na tym tle dyskutowanie o długości sygnatury (4
wiersze - nie więcej) jest zupełnie niezrozumiałe. Bez nerwów, panowie... Może
ktoś w zamian "popełniłby" jakiś materiał do prasy komputerowej, energia sporu
znalazłaby bardziej owocne ujście.

Przemysław Pawełczyk wrote:

> List ten posyłam do nadawcy i na forum OS/2 celowo. Dlaczego? Poniżej.

T-SYSTEM,s.c. Jan Waliszewski, Marek Trajdos
Systemy komputerowe - Oprogramowanie - Automatyka przemyslowa
e-mail: tsystem_at_lodz.pdi.net, http://www.t-system.com.pl/
tel/fax. (042) 6336573, (042) 6322232, (0602) 372470