ustawienie hasla dla telnetd

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 19:32:44 MET DST

Hej !

Poratujcie mnie, musze sie dostac na jeden komputerek w Polsce, pod os2
rzecz jasna i ponaprawiac w miare mozliwosci poczynione szkody.
Potrzebuje pilnie opisu jak ustawic haslo aby mozna bylo sie
zatelnetowac. Juz i tak dokonalem cudu tlumaczac niesfornym szkodnikom jak
odpalic telnetd. Nie mam tu cholera zadnej dokumentacji a robilem to dosc
dawno temu. W miare mozliwosci dobrze byloby to zrobic z command-line, bo
nie pamietam juz gdzie dokaladnie jakie foldery leza na desktopie i
lunch-padzie a dopytywac sie rozmawiajac talkiem o to jakie ikony sa i
gdzie leza to straszna mordega. Sprawa pilna niestety.

pozdrawiam

--
Marcin Debowski
/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl