Re: Poklosie Ankiety o OS2 - rzygac sie chce

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 21:38:43 MET DST

On Sat, 5 Sep 1998, Przemysław Pawełczyk wrote:
[..]
> Witaj Strażniku Czystości Netykiety, Obrońco Sieci i III Sekretarzu
> Obwodowy Stowarzyszenia AntySPAMowego.

Pomyłka. Jestem tylko strażnikiem własnej prywatności.

> Po co mnie straszysz? Podpowiedz mi w takim razie jak mogłem do Was
> dotrzeć,

Wydaje mi się, że od tego są listy dyskusyjne czy listy newsowe a nie
lista przypadkowo znalkezionych adresów, w sród których są adresy osób
nie zainteresowanych tematem.
Nie wiem .. może ja się mylę ale jeżeli tak to po co istnieją te listy i
gdyby się okazało, że nie mam racji to należałoby te listy zlikwidować.

To po piewrwsz. Po drugie to jak chcesz opublikować list prywatny na forum
to się pyta osobi piszącej ten prywatny list.

Zachowujesz się jak słoń w składzie porcelany i co najgorsze, że nie
możesz mieć żadnego usprawiedliwienia w sytuacji kiedy nie zastanawiasz
się choic przez chwilę nad tym co robisz.

[..]

> Dzięki takim jak Ty, na nieszczęście dla takich jak ja (bez fałszywej
> skromności), co chcą w sieci zrobić coś więcej, niż tylko podsłuchiwać
> to, co inni mają do powiedzenia. Albo czekać i STRZEC.

Widzisz nawet powyższego nie jesteś w stanie zinterprerować i przyznam, że
w taki razie nie mogę od Ciebie wymagać głupoty Twoich włąsnych działań.

[..]
> To jest już kolejny list z podobną konotacją. Myślałem, że w Sieci
> można pracować.

No nie paranoicy .. tylko Ty zdrowy (??).

Można jak najbardeziej. Tylko tym co próbujesz robić poprostu ją
utrudniać. Jeżeli chciałbyś się ze mną skontaktować w sprawie jednego z
listów jakie się pojawiły na listach to co innego. Jeżeli zamierzasz
obsypywać wszystkich których znajdziesz przez sieć swoimi ankietami to co
innego.

[..]
> "Dariusz K. Ladziak" <ladzk_at_ite.waw.pl>
>

> A Panu, Panie Tomaszu Kłoczek sugeruję częstsze korzystanie z telefonów
> różnych organizacji, w tym informatycznych, które namawiają do
> anonimowych podszeptów gdzie i kto zbyt długo "testuje" jakąś darmową
> aplikację. Z pewnością zaspokoi to Pańskie ambicje, może nawet da awans
> na II Sekretarza?

Przepraszam ale to pomyłka ja się nazywam ciut inaczej, a informować np.
administratorópw friko bynajmniej nie muszę anonomowo, bo nie mam nic do
ukrycia.
Co do sekretarzy .. czy ty jesteś z tych niedawno odhibernowanych czy może
coś w tym stylu ?? Czasy jakby inne i sirodki techniczne także inne i do
tego żeby je prawidłowo używać też trzeba się przyuczyć o czym jawyraźniej
zapomniałeś siadając niedawno do klawiatury.

> Boże, co za ludzie...., rzygać się chce.

Noł koments.

kloczek
PS. Proszę mnie wyciąć z Cc. Nie chcę nic więcej dostawać w sprawie
powyższego.
Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*