Kilka pytanek lamera

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 13:36:07 MET DST

Witam

Przepraszam za lamerstwo, ale nie ma właściwie o Warpie bladego pojęcia.
Ponieważ jednak zdarzyło mi się troszkę na nim popracować i bardzo mi się
spodobał, mam parę pytań natury, hmmm...., podstawowej. Wszystkie dotyczą
raczej Merlina (jego zakup wchodziłby ewentualnie w grę). A oto pytanka:

- jakiego kodowania ogonków używa Warp (CP, ISO, jakieś własne),
- jakie są minimalne wymagania sprzętowe (pamięć i procesor) i jak wypada
porównanie szybkości pracy między Merlinem a W95.
- czy jest jakiś spolszczony edytor tekstu specjalnie pod Warpa (WordPro
byłby idealny),
- jak wygląda kwestia uruchamiania programów spod W3.1 (czy są jakieś
większe problemy?),
- czy istnieją jakieś mechanizmy ułatwiające korzystanie z jednego
komputera przez kilka osób (coś lepszego niż nieszczęsne "hasła" W95).
- czy jest jakiś sposób tworzenia i korzystania z niestandardowych układów
klawiatur (ew. jak wygląda przełączanie się między dostarczonymi przez
producenta).
- no i oczywiście - jakie są największe zalety i największe wady Warpa.

Przepraszam za zaśmiecanie grupy, ale jakby komuś chciało się napisać parę
słów - byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam -
Zbyszek
okon_at_fnet.pl