Re: Kilka pytanek lamera

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 11:03:23 MET DST

Zbyszek wrote:

> - jakiego kodowania ogonków używa Warp (CP, ISO, jakieś własne),

standardowo uzywa CP 852, do Internetu iso-latin*

> - jakie są minimalne wymagania sprzętowe (pamięć i procesor) i jak wypada
> porównanie szybkości pracy między Merlinem a W95.

u mnie to (Warp 3 ) chodzilo bez problemowo na 8MB ram 486DX2/66, teraz32
ram, i w porownaniu z wingroza, jest kilkakrotnie szybsze, a co najwazniejsze
to to,
ze jak rano zaczne pracowac na kompie to nie musze go restartowac 20 razy
dziennie,
bo pracuje do wieczora i sie nie wywala

> - czy jest jakiś spolszczony edytor tekstu specjalnie pod Warpa (WordPro
> byłby idealny),

chyba tylko edytory systemowe

> - jak wygląda kwestia uruchamiania programów spod W3.1 (czy są jakieś
> większe problemy?),

tylko z wymagajacymi Win32s 1.30

> - czy istnieją jakieś mechanizmy ułatwiające korzystanie z jednego
> komputera przez kilka osób (coś lepszego niż nieszczęsne "hasła" W95).

nie wiem???

> - czy jest jakiś sposób tworzenia i korzystania z niestandardowych układów
> klawiatur (ew. jak wygląda przełączanie się między dostarczonymi przez
> producenta).

w pelnoekranowej sesji OS/2 wpisz:keyb [rodzaj klawiatury] Enter
i to wszystko

> - no i oczywiście - jakie są największe zalety i największe wady Warpa.

patrz inne wypowiedzi

> Przepraszam za zaśmiecanie grupy, ale jakby komuś chciało się napisać parę
> słów - byłbym wdzięczny.

no problem

> Pozdrawiam -
> Zbyszek