Re: Kilka pytanek lamera

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 07:20:38 MET DST

On Thu, 30 Apr 1998 00:22:42 +0200 (CEST), Zbyszek wrote:

>Grzegorz Szysz/lo <znik_at_wbc.lublin.pl> napisal

>To pewnie bedzie problem z polskimi fontami :(. A w asnie, przy okazji -
>jak wyglada sprawa obslugi fontow TT i T1?

Obsluguje oba

>wypada

>Sprzet mam raczej standardowy, tylko karta grafiki S3 Virge, a jak tu
>przeczytalem, sa z tym jakies problemy (co prawda na cd ze sterownikami
>jest cos pod OS/2 - tak przynajmniej jest napisane, podobnie z innym
>sprzetem, a do drukarki widzalem cos na stronach HP).

Do S3 virge stworzyl drivery ktos z tej listy :)

>niewiele
>
>Niestety cos ala Word 6 jest mi niezbedne do pracy (glownie chodzi o pola,
>bardziej zaawansowane wyszukiwanie i pare podobnych drobiazgow). Ponadto
>chodzi o jeszcze jedna wazna sprawe - o dlugie nazwy plikow. Jaka jest
>obsluga dlugich nazw w programach pochodzacych z W3.1 - czy tak samo
>nonsensowna jak w W95 (typu pierdo~1.doc)? A moze jest jakis sprytny
>programik, ktory dodawalby obsluge dlugich nazw do programow spod W3.1?

Niestety nie ma. Dos nie widzi plikow z dlugimi nazwami OeSowymi.

 Pod
>Win95 jest cos takiego i nawet niezle dziala (np. dodawal to Symantec do
>NortonNavigatora, bylo te pare innych). WP 6.1 PL mozna teraz kupic po
>zupelnie przyzwoitej cenie, zwlaszcza na licencji EDU.
>Tyle, ze jak kodowanie inne, to pewnie bedzie problem z korekta
>ortograficzna :(.
>Poszukalem zreszta troche w Internecie i niczego takiego jak WordPro f.
>OS/2 nie znalazlem :(. To tak swoja droga zupelna paranoja - Lotus, ktory
>jest wlasnoscia IBM-a nie wspiera OS/2, a ponoc przenoszenie oprogramowania
>W95=>Warp jest bardzo proste.

Jest WordPro 97 for OS/2, ale nie w wersji polskiej - jest caly SmartSuite for OS/2.
Problemy z konwersja ogonkow z windzianego Worda i np. rtfa

>parŕ

>Dzieki - mam ich cale mnostwo. Po prostu szukam czegos w rodzaju "lepszych
>Windows bez Windows". A i jeszcze jedno - jest Netscape 3.0?
2.02 - dodajesz parametr -3 przy wywolywaniu i masz 3 :) Zdaje sie, ze ten 2.02 to 3
tylko z jakis powodow nazywa sie 2.02. :)

 No i co to
>jest REXX (jakies skrypty ??).

Jezyk interpretowany przez OS/2

Lech Wiktor Piotrowski