Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 16:09:47 MET

Slawomir Kaptacz <kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl> wrote:
: przy zakupie kompa albo win albo os2, wybralem to drugie (po co mi dwa
: licencyjne win?) i jezeli bym mial co innego do wyboru to uwierz mi NIE
: WYBRALBYM PO RAZ DRUGI OS/2 ...

Ale poza draka ktora tu miala, miejsce dostales troche konkretnych
odpowiedzi na swoje zarzuty i nawet sie do nich nie ustosunkowales.
Podejrzewam mocno, ze wszystko lub prawie wszystko co Ci sie nie udalo
zainstalowac jest mozliwe do odpalenia, trzeba troche wiedzy, serca i
cierpliwosci. Mi zdarzylo sie walczyc bite 24h zanim ruszyla siec na
klonie ne2000 i tez slalem na liste (peceta) takie rozgoryczone i
jadowite listy. A prawda jest taka, ze os na poczatku wymaga wlasnie sporo
czasu i milosci :) a potem, odpowiednio dopieszczony, chodzi juz jak w
zegarku.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT