Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 15:19:43 MET

Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl) wrote:
: <CUT>
: Z treści nie wynika, że masz licencjonowaną wersję. Sądzę, że gdyby tak
: było obwieszczałbyś wielkim krzykiem wyrzucenie pieniędzy.
: BTW: Calder supportuje LICENCJONOWANYCH użytkowników. Warunki vide nasze
: WWW.

A widzisz tutaj przejawia sie Twoja bledne rozumowanie, moze mialem
napisac jeszcze numerek z pudelka zawierajacego dwie dyskietki i CD'ka
albo numerek z CD'ka z Bonus Pak'a? Nie jestes jedynom osoba, ktora
(zakladam) posiada legalnego os'a i wcale nie chce Twojej pomocy,
powinienes wywnioskowac, ze takowej w ogole nie prosilem, ja tylko
wyrazilem swoje opinie nt OS/2. A, ze jak juz Ci pisalem mialem do wyboru
przy zakupie kompa albo win albo os2, wybralem to drugie (po co mi dwa
licencyjne win?) i jezeli bym mial co innego do wyboru to uwierz mi NIE
WYBRALBYM PO RAZ DRUGI OS/2 ...
Automatycznie dostales odpowiedz na to, dlaczego nie wrzeszcze, ze wydalem
tyle pieniedzy na system.

Tak wiec mysle, ze zakonczymy ten temat...

Widmo

Slawek Kaptacz mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz