Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 09:49:29 MET

agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:

>Mi zdarzylo sie walczyc bite 24h zanim ruszyla siec na
>klonie ne2000 i tez slalem na liste (peceta) takie rozgoryczone i
>jadowite listy.

Mi na klonie chodzil, ale jakby chcial a nie mogl. wystarczylo
mu dowalic roboty zeby zdechl :)))) obecnie, pod merlinem korzystam
z jakiegos niesamowicie krotkiego, shareware drivera pisanego pod...
... os/2 wersja ...... 2 !!!! dziala jak zloto :)))))
wystarczylo ludzi popytac, i przeszukac siec :)

no nie. przeginasz w druga strone. to juz jakas ******filia :))))))))))