Re: [WINNT] Konwersja TS do MP4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Konwersja TS do MP4
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Fri, 5 Apr 2024 09:40:15 +0200
W dniu 04.04.2024 o 22:57, artiun pisze:

Uwaga! Długie...

Może ktoś napisze, że ntg, ale co w ogóle jeszcze działa?

Mam dekoder dvbt2, nagrywam film, jako output mam plik ts.
Dekoder zewnętrzny HYUNDAY-DVBT-230-PVR, najnowszy firmware (od kupna pierwszy). Wszystko jest ok, nagrywa, nie rwie podczas, sporo poprawek w stosunku do poprzedniej wersji.

Chcę przekonwertować ts na mp4. Powiedzmy wg

https://www.vidmore.com/pl/convert-video/ts-to-mp4/

[1]
Potrzebne mi wyjaśnienie jak użyć ffmpeg do takiej operacji (chcę sprawdzić i tę opcję)

Od lat używam do tego celu Avidemux. To właściwie frontend do ffmpeg, ale wszystko robi się łatwo w interfejsie graficznym i nie trzeba sobie głowy zawracać tasiemcowymi poleceniami.

Czasem jednak się zdarza, że Avidemux (i ffmpeg) nie do końca sobie radzi i wtedy próbuję użyć jakiegoś komercyjnego konwertera. Takie programy można pobrać za darmo (albo z dużą zniżką) np. przez stronę https://www.bitsdujour.com/.

Generalnie format pliku .ts nie jest standardem, zależy od dekodera. Czasem trzeba trochę poeksperymentować, a czasem w ogóle się nie da, jeśli np. urządzenie koduje pliki.