Re: [WINNT] Konwersja TS do MP4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Konwersja TS do MP4
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 05 Apr 2024 06:57:10 +0100
in <news:uun471$79g$1$artiun@news.chmurka.net>
user artiun pisze tak:

> Może ktoś napisze, że ntg, ale co w ogóle jeszcze działa?
>
> Mam dekoder dvbt2, nagrywam film, jako output mam plik ts.
> Dekoder zewnętrzny HYUNDAY-DVBT-230-PVR, najnowszy firmware (od
> kupna pierwszy). Wszystko jest ok, nagrywa, nie rwie podczas,
> sporo poprawek w stosunku do poprzedniej wersji.
>
> Chcę przekonwertować ts na mp4. Powiedzmy wg
>
> https://www.vidmore.com/pl/convert-video/ts-to-mp4/
>
> [1]
> Potrzebne mi wyjaśnienie jak użyć ffmpeg do takiej operacji (chcę
> sprawdzić i tę opcję)

Jest tam opisane też jak to zrobić za pomocą Handbrake.
Jeśli masz mocniejszą karte graf to Handbrake uzyje jej i będzie
szybciej niz samym procesorem. Za ten program autorzy powinni dostać
Nobla w dziedzinie opieki zdrowotnej zaoszczędzenia zdrowia
psychicznego i nerwów.

Przenies pliki VIDEO_TS do plików MP4 za pomoca HandBrake

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne