Re: [WINNT] Konwersja TS do MP4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Konwersja TS do MP4
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 10 Apr 2024 16:39:25 +0100
in <news:uv5kt5$unu$1$ladida@news.chmurka.net>
user 1634Racine pisze tak:

> no wlasnie.... Co tak naprawde handbrake wykonal? jesli plik
> mniejszy, to go pogorszyl, imo.

Pewnie pogorszył

> Czyli chyba dales taki preset, ze zubozyl material.

Myślę, że mam domyślny preset. Mnogość tych presetów fabrycznych mnie
przytłacza i kołuje. Zwykle przerabiam tylko h264 na chudszy h264.

> Mnie chodzilo o to, ze w hb nie widze czegos
> takiego, by na 100% ominac *wszelkie* parametryczne ustawienia,a
> tylko wprowadzic odpowiednik tego wiersza polecenia dla ffmpeg.

Pewnie można. Ja nie umiem jeszcze tego zrobić.

> zobacz we- & wy- wydruk z mediainfo.

Przestawiłem tylko z mpeg - h264 na mpeg - mpeg.
Przerobienie trwało ułamek sekundy.
Może kontener się tylko zmienił z .ts na .mp4.

General
Complete name                  : X:\sample_3840x2160.mp4
Format                         : MPEG-4
Format profile                 : Base Media
Codec ID                       : isom (isom/iso2/mp41)
File size                      : 45.0 MiB
Duration                       : 28 s 237 ms
Overall bit rate mode          : Variable
Overall bit rate               : 13.4 Mb/s
Frame rate                     : 23.976 FPS
Writing application            : Lavf58.43.100

Video
ID                             : 1
Format                         : MPEG Video
Format version                 : Version 2
Format profile                 : Main@High
Format settings, BVOP          : No
Format settings, Matrix        : Default
Format settings, GOP           : N=12
Codec ID                       : mp4v-61
Duration                       : 28 s 237 ms
Bit rate mode                  : Variable
Bit rate                       : 13.4 Mb/s
Width                          : 3 840 pixels
Height                         : 2 160 pixels
Display aspect ratio           : 16:9
Frame rate mode                : Variable
Frame rate                     : 23.976 (24000/1001) FPS
Minimum frame rate             : 23.974 FPS
Maximum frame rate             : 23.981 FPS
Color space                    : YUV
Chroma subsampling             : 4:2:0
Bit depth                      : 8 bits
Scan type                      : Progressive
Compression mode               : Lossy
Bits/(Pixel*Frame)             : 0.067
Time code of first frame       : 00:00:00:00
Time code source               : Group of pictures header
GOP, Open/Closed               : Open
GOP, Open/Closed of first fram : Closed
Stream size                    : 45.0 MiB (100%)

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne