Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 24 Oct 2021 16:05:16 +0200
Dnia Sun, 24 Oct 2021 12:27:14 +0200, Ewa napisał(a):

> Może ktoś z większym doświadczeniem w ustawieniach BIOSu
> uda się znaleźć jakąś podpowiedź na stronie:
> www.hp.com/go/techcenter/startup
> Ta strona była wymieniona w BIOSie.

Przecież Ci już pisałem obok - musisz mieć zarówno pendrive jak i systemy
na nim w wersji hybrydowej lub UEFI, aby korzystać z UEFI.
Albo zmień w BIOSie na legacy/csm, to wystartuje "w starym stylu".

Możesz ściągnąć zarówno Hirensa, jak i Sergiej Strelec w wersji UEFI i
nagrać choćby Rufusem na pendrive, upewniając się, że opcja "System" (czy
jakoś tak) zawiera UEFI.

--
Pozdrawiam.

Adam