Re: [WINNT] Windows XP Home - błąd pobierania plików ze stron google, c

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows XP Home - błąd pobierania plików ze stron google, certyfikat?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 26 Feb 2021 14:43:01 +0100
"Grzegorz Niemirowski"

Oczywiście. Masz przecież w ustawieniach IE możliwość zarządzania certyfikatami, w tym importowania nowych.

Skoro m.in. strony powiązane z google burzą się o certyfikat, to skąd nie mając poprawki mam go sobie importować? Coś mi świta, że niektóre banki dla swoich biznesowych klientów, do logowania generowały certyfikat i trzeba było sobie go potem ręcznie zaimportować do przeglądarki, bo bez tego
był brak dostępu do konta. Coś pokręciłem?

Tak. Nie wiem co rozumiesz przez metodę chałupniczą. Jak wyświetlisz sobie certyfikat, to tam masz przycisk instalacji certyfikatu.

Instaluj tylko skąd? Jest gdzieś miejsce gdzie takie pojedyncze certyfikaty można pobrać?