Re: [WINNT] Windows XP Home - błąd pobierania plików ze stron google, c

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows XP Home - błąd pobierania plików ze stron google, certyfikat?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 10 Feb 2021 18:23:43 +0100
"1634Racine"
najprosciej, to pojsc z xp najdalej - do posready

Niewytłumaczalnym póki co zjawiskiem jest, że XP Prof który nigdy nie zahaczył o tą modyfikację rozszerzającą dla poporawek posready (czyli jest bardziej nieaktualny, nie ma nawet wgranych wszystkich poprawek do 2014, i NIE jest przerabiany na posready), a nie ma problemu, a rozpatrywana jedna z edycji XP Home Asusa ma z tym problem. Porównałem teraz z innym modelem netbooka Asus Eee PC 1201HA gdzie siedzi też aususowska wersja XP Home i dziwnym trafem na tym modelu tych problemów opisanych wyżej nie ma. Przy tych samych próbach nie burzy się o certyfikaty. A na mniejszym modelu Eee PC 1001HA, praktycznie z tego samego okresu jest jajo. Ten mniejszy model widzę, że ma fabrycznie przez Aususa dorobione stery AHCI do dysku tam siedzącego, bo pracuje w trybie AHCI a nie jak większy w typowym Native IDE. Być może to coś tam więcej Asus przecudował w konfiguracji systemu gdy kroił go pod swoje sprzęta i może tam coś za dużo przekombinował i ten mały netbook obraził się na certyfikaty. Rzucając okiem na listę certyfikatów certmgr.msc nie dostrzegłem tam jakichś różnic, może coś tam przeoczyłem. Zapewne jakiś mały szczegół, który powoduje, że system mówi nie.