Re: [WINNT] TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP 32-bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP 32-bit
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 26 Feb 2021 14:36:36 +0100
"Andrzej P. Wozniak" news:602d615f$0$510$65785112@news.neostrada.pl

Jak chcesz 32-bitowe biblioteki zintegrować z 64-bitowym systemem?

Nie zadałem pytania o integrację. Pytałem jak zrobić, bo że będzie to zabawa z dll-ami to skąd miałem wiedzieć. Nie należę do osób znających dogłębnie windowsy (tylko się ślizgam w temacie), a skoro o coś pytam to oznacza, że nie jest dla mnie dane zagadnienie jasne. Nie każdy się rodzi tak jak ty alfą i omegą. A przeważnie odpowiedzi są z gatunku: pytaniem na pytanie i potem n-razy wracam do początku, bo dalej sprawy nie są do końca jasne i pytam od nowa o to samo aż będzie wyjaśnione. Coś co jest oczywiste dla ciebie, dla innych jak widać nie jest już takie oczywiste i jest potrzeba rozwinięcia tematu. Dla niektórych widać jest to niepojęte, że można pytać po kilka razy o to samo. Pytanie dalej zmierza do tego czy OE w xp 64bit można "odetkać" do prawidłowej komunikacji z serwerami poczty z szyfrowanymi połączeniami? Póki co nawet przez tunel OE nie chce gadać po IMAP mimo zastosowania konfiguracji zgodnie z zaleceniami.
Cóż że wskoczę nawet do kluczowej wiadomości sprzed 3 lat
a potem do tej sprzed 2 lat
Skoro nie widzę tam poprawki dla xp64.
Stąd ciągnę temat. A taki jeden się bulwersuje, bo tamten znów nie wie.