Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7
From: roman <roman7805@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 5 Dec 2020 06:51:19 +0100
Dnia Fri, 4 Dec 2020 20:17:59 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Każdy normalnie sprzedawany przez MS, bo ludzie jakoś muszą robić te
> aktualizacje.
Tylko sprzedawany? Przecież o ile pamiętam to obrazy *.iso Win7  można było
swego czasu pobrać oficjalnie z sieci. I te pobieranie z sieci nie mają
w menu opcji aktualizacji?
Przecież jak ktoś już kupił ten "normalnie sprzedawany" to po co ma się
pieprzyć z aktualizacją jak zapłacił za Win7? To wówczas robi normalną
instalkę, a nie aktualizację.

.