Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7
From: roman <roman7805@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 4 Dec 2020 15:52:59 +0100
Dnia Fri, 4 Dec 2020 12:47:26 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Dzięk, teraz rozumiem.
>
> Wydaje mi się, że ten klucz jest aktualnie w użyciu. Po prostu nie był
> wpisywany z klawiatury, ale jest użyty. Jeśli z działającego systemu
> wyciągniesz odpowiednim programem klucz, to będzie to pewnie ten co na
> naklejce.
Ten sam? A to ciekawe. Zawsze się zastanawiałem kto wklepuje te kody?
Miałem kiedyś Laptopa z Win XP z ukrytą partycją i po instalacji sytemu z
tejże partycji, system nie wołał o klucz z naklejki.
Ciekawe kto wpisuje te kody w ilości setek tysięcy sztuk.

> W każdym razie Ty chcesz zainstalować Windows 7, a nie masz klucza do
> Windows 7. Więc moim zdaniem to nie przejdzie. Tzn. Windows 7 się
> zainstaluje, ale nie będzie się aktywował.
Ja nie chce zrobić czystej instalki Window 7 tylko chcę zrobić aktualizację
systemu Windows Vista Home Basic do Windows Vista Home Premium, chcę bo
mogę dlatego, że  Bill na coś takiego wyraził zgodę. O ile się nie mylę to
aktualizacja polega na "nadpisaniu" tego co już fizycznie istnieje na
partycji C (tj plików Visty). Kiedyś zapewne z poziomu systemu, ale dzisiaj
"serwer milczy" i utyka na etapie sprawdzania "komponentów systemu".
I pozostaje zatem aktualizacja z płyty CD z Windows 7, zakładając, że opcja
aktualizacji dostępna jest w menu instalatora Win7, bo nie miałem tego w
ręku.