Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 4 Dec 2020 23:34:35 +0100

Moim zdaniem to to samo, ale nieważne. Ciekaw jestem skąd masz taką informację, że MS daje darmowe aktualizacje Visty do 7.

Ja nie wiem jaki produkt ma roman, ale kilka lat temu aktualizowałem laptopa SONY VAIO, sprzedawanego z Win 7, z darmowym prawem do upgrade do Win 8, jak tylko ten system się pojawi.
Laptop był kupiony chyba jakieś pół roku przed premierą Win 8.
A może to było sprzedawane z Vistą i prawem do upgrade do Win 7?
Teraz na tym laptopie jest Win 10, absolutnie legalnie, więc raczej sprzedawany był z Win 7.
--
Olek