Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 5 Dec 2020 23:57:50 +0100
W dniu 2020-12-05 o 21:58, Grzegorz Niemirowski pisze:
Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ja nie wiem jaki produkt ma roman, ale kilka lat temu aktualizowałem laptopa SONY VAIO, sprzedawanego z Win 7, z darmowym prawem do upgrade do Win 8, jak tylko ten system się pojawi.
Laptop był kupiony chyba jakieś pół roku przed premierą Win 8.
A może to było sprzedawane z Vistą i prawem do upgrade do Win 7?
Teraz na tym laptopie jest Win 10, absolutnie legalnie, więc raczej sprzedawany był z Win 7.

O to właśnie chodzi. Były różne bezpłatne promocje i teraz jest pytanie czy któraś z nich jeszcze teraz działa, w grudniu 2020.

Swego czasu miałem stado komputerów na XP. Część z nich chciałem przemigrować do Win7, mając licencje z Microsoft Action Pack na Vistę.
Czyli chciałem zainstalować Vistę i tę migrować do Win 7.

Ale jednak spóźniłem się z tematem. Nie pamiętam, niewiele, może ze dwa miesiące po wygaśnięciu takiej możliwości.

Stąd pamiętam, że akcja trwała stosunkowo krótko.
Trzeba by pewnie poszukać, może na Wayback. Mnie szkoda czasu na to - informacja dla mnie zbyteczna.

--
Pozdrawiam.

Adam