Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uaktualnienie do Windows 7
From: roman <roman7805@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 6 Dec 2020 07:33:53 +0100
Dnia Sat, 5 Dec 2020 21:58:53 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> [...]
Lenovo 3000 G530 z Windows Vista Home Basic,
gdzie w "głębokim" systemowym "menu" jest opcja aktualizacji sytemu
ale akcja tzw "sprawdzania komponentów systemu" trwa trochę za długo
gdyż najprawdopodobniej serwer już milczy.
Podejrzewam, że na przełomie 2009/2010 kiedy to ukazała się już stabilna
wersja Win7 (a laptop jest z 2009) istniała możliwość wykonania
aktualizacji do Win7 przez Internet. Jeśli w tym okresie istniała możliwość
aktualizacji również z *.iso, no bo nie każdy mógł dysponować szybkim
Internetem w tamtym okresie, to dzisiaj, cofając zegar w biosie do 2009 i
dokonując reinstalacji Visty z ukrytej partycji, istniała by teoretycznie
możliwość uaktualnienia Visty do Win7 z pobranego *.iso, dzisiaj.

Co ciekawe w sieci trafiłem na informację, że Lenovo sprzedawało dokładnie
ten sam model ale z Win7, zatem z ewe. sterownikami nie będzie problemu.

.