Re: [WINNT] szybkość zapisu pendrive v HDD, zapisz jako z www na HDD v p

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] szybkość zapisu pendrive v HDD, zapisz jako z www na HDD v pendrive
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 12 May 2020 15:43:57 +0200
"ąćęłńóśźż"
Nie istnieją pendrajwy tak po prostu "o zapisie 5MB".

Przypominasz mi polską budżetówkę.
"Wszystko jest zgodne z prawem"
Nie istnieje też dysk talerzowy o ciągłym zapisie 200MB.
Przedstawiłem warunku w jakich osiągam prędkość 5MB.
Ja piszę o dużym klocku, a ty kontrujesz małymi plikami.
Tak do niczego nie dojdziemy i nie ustalimy co się rzeczywiście wtedy tam dzieje. Pchamy te same pliki ale w zleżności od źródła skąd wysysamy plik prędkość jest różna.

Z tunera TV być może chce

No właśnie "być może".
Tu jest potrzeba ustalić, jak rzeczywiście jest a nie być może.
Jakbym wiedział jak to zrobić to bym nie pytał.
Mniej czasu by mi zajęło to namacalnie potwierdzić niż pisać opowiadania - tylko póki co nie wiem jak sprawdzić to na żywym organiźmie co jest tym zaworem dławiącym. Stąd pisarzem zostałem, bo może ktoś rzuci światło na sprawę, a nie gadanie o tym co już wiadomo lub jest być może... Na elektrodzie takie same pogadanki są np. w sprawie przestrajania odbiorników UKF, sprawę można załatwić w dwóch wiadomościach, ale gdzie tam, wątki na 20 podstron i dalej myślenice, gdybania, elementy kosmonautyki w rozważaniach i ile osób tyle wersji i wieczne nie da się i kolejne niestworzone historie powstają, zamiast jeden światły wskać to i to i nie ma prawa być inaczej, koniec sprawy.