Re: [WINNT] win10, bootowalny pendrive instalacyjny z iso, program do tw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win10, bootowalny pendrive instalacyjny z iso, program do tworzenia pod XP
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 11 May 2020 23:35:12 +0100
in <news:5eb9c62b$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> W MS nie widzą problemu, bo normalni ludzie nagrywają cały obraz a
> nie dziubią jakieś pliczki. Nawet na tanim penie idzie to w miarę
> szybko.

Niepotrzebnie tu wciał się temat kopiowania wypakowanego obrazu i
takich kombinacji. Czyli jak "nagrywają cały obraz" a my co robimy jak
nie cały obraz? Pytam bo nie wiem.

Robiłem to trzy dni temu to pamiętam. Miałem na hdd obraz pobrany z
netu od MS np win81x64.iso, jest Rufus, jest pen.

Uruchamiamy Rufusa wskazujemy plik win81x64.iso i Rufus zaczyna robić
pen i wyraźnie na początku idzie to szybko a zwalnia pod koniec aż
nachodzi obawa czy w ogole skończy. Dla mnie prędkość jest drugorzedna
byleby skończył pomyślnie. I tylko jestem ciekaw dlaczego prędkość pod
koniec spada. Bo widać że mysli pod koniec długo nad małymi plikami.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę