Re: [WINNT] szybkość zapisu pendrive v HDD, zapisz jako z www na HDD v p

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] szybkość zapisu pendrive v HDD, zapisz jako z www na HDD v pendrive
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 12 May 2020 14:43:18 +0200
"ąćęłńóśźż"
Sprawdź w menedżerze urządzeń, czy dla pendrajwa jest włączone buforowanie zapisu.

Takie coś pewnie masz w nowszych win.
Na XP nie widzę aby dla urządzeń USB w menadżerze była jakaś zakładka dla właściwości gdzie włączamy buforowanie. Dyski mają takową zakładkę, ale w dziale dla USB nic tam takiego nie stwierdzam.

Sformatuj go HPUSBFW lub SDformater.

W czym to ma być lepsze od fabrycznego formatowania lub formatowania tradycyjnie
spod prawokliku windowsowskiego?

No i masz raczej kiepskiego pena

Pojęcie względne kiepskości.
Na wstępie zaznaczyłem, że to pen o zapisie 5MB, więc od początku było jasno nakreślone, że nie jest to rakieta i nie wysyca usb2.0. Jeżeli coś w czasie kopiowania z dysku na pena osiąga to 5MB, a w czasie pobierania ze strony ma wolniejszy zapis (dotyczy to także tych najszybszych penów, które wysycają zapisem usb2.0, a na usb3.0 bez problemu osiągają zapis przynajmniej 80MB/s) to ja nie oczekuję nic nie wnoszących do sprawy określeń "kiepski pen". Poczytałbym na czym ta kiepskość polega, że pewne działania nie potrafią uzyskać pełnych osiągów. To nie rozwiązuje problemu. Rozwiązanie w stylu: masz zły, wyrzuć do kosza, kup sobie szybszy jest wymijające. Nadal nie ustalon z czego to wynika, że taki pen zwalnia w wybranych zdarzeniach.

Możesz sprawdzić szybkość zapisu drobnych plików

Ale po co sprawdzać, skoro wiadomo że dużo małych plików to nawet tradycyjny dysk dostaje czkawki. Założenie było, że zapisujemy duży jeden plik a i tak zwalnia. Zapis strumienia TS z tunera mam traktować jako dużo mały plików mimo, że wynikowy plik jest jednym dużym klocem?