Re: [WINNT] szybkość zapisu pendrive v HDD, zapisz jako z www na HDD v p

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] szybkość zapisu pendrive v HDD, zapisz jako z www na HDD v pendrive
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 12 May 2020 00:03:29 +0200
"Grzegorz Niemirowski"
W każdym razie jeśli chodzi o nagranie instalatora, to można to zrobić też spod Linuksa

Wskaż jak, tak żeby taki początkujący jak ja zrozumiał jak to zrealizować.
Nawet czytając odpowiedzi na grupie linuxowej mam problem niektóre hasła tam zrozumieć :) Pytam i po odpowiedzi dalej nie rozumiem... i mogę od nowa pytać gdzie indziej, aż trafię na kogoś kto kawa na ławę wyjaśni jak ugryźć temat.
Jakieś proste narzędzie jest już zaszyte w takim np. mincie w wersji live?
Karmimy plikiem iso i za naście minut pen gotowy do wystartowania.

Z narzędzi windowsowskich widzę nieścisłość
Tu podają, że wspiera od win7 w górę
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=56485

A tu niby twierdzą, że pod XP
https://www.microsoft.com/en-us/download/windows-usb-dvd-download-tool
to też ponoć gada ale trzeba doinstalować Image Mastering API v2.0
Nawet już nie próbuję, bo już nieraz się naciąłem, że w kolejnym kroku jak już doinstaluję to co krzyczał, to np. zacznie burzyć się o to, że np. jakiejś dll nie widzi (znanej z win7 i wyżej) i na końcowym etapie stwierdzi, że jednak z XP to nie nie będzie gadał.