Re: [WINNT] [ot] certyfikat OSOBISTY

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] certyfikat OSOBISTY
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 17 Mar 2020 23:30:24 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:5e71474b$0$558$65785112@news.neostrada.pl
[.......]
daty ważności, przeznaczenie, algorytm, ścieżka
certyfikacji.

wazny do 2116 (od 2016)
przeznaczenie -  pisalem
algo  podpisu -->  sha1RSA
sciezka certyf. - pisalem -> tylko ja/uzytkownik wystepuje, zadnego lancucha

 Masz więc trop, że może to być związane np. z szyfrowaniem NTFS.

to nie trop, to informacja.  wymalowane exp. verbis.
Ja sie pytalem nie o sens, ale o pochodzenie tego cert, czyli:

1. czyli skad sie wzial ten certyfikat?  jedyna mozliwosc -  jakas
aplikacja sama z siebie go wygenerowala?
Skoro nie Ty to aplikacja. Może to być sam Windows jeśli to certyfikat od EFS.

aplikacja.... jesli tak, to nie jest jasne ktora. Ani sladu.
zalozmy wiec ze windows. Dlaczego wind. wytworzyl ten cert. w listopadzie 2016, skoro instalacja systemu to byl maj 2015 rok? czy w ogole mogl to ,wobec tego, windows wytworzyc?

Przypadkowo nic się nie dzieje. Strzelam, że to certyfikat EFS. Ale podaj więcej danych, choćby daty ważności.

ze to ma zwiazek z efs - wymalowane jest w przystawce jak wol. Pytanie: skad wzial sie ten certyfikat? czy wind. skroil go sobie? jesli tak - z jakiego powodu ponad rok po instal. systemu? jesli jakas aplikacja - w jakim celu, w jaki sposob wykonuje moj osob. certyfikat piszac, ze "sam sobie" go wystawiam...?