[WINNT] [ot] certyfikat OSOBISTY

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] certyfikat OSOBISTY
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 17 Mar 2020 22:11:15 +0100
*certmgr.msc*  -> *certyfikaty* *biezacy* *uzytkownik*  --> *osobisty* -->
*certyfikaty*
   - i widze tutaj certyfikat wystawiony dla mnie (moja nazwa uzytk), i...
przeze mnie (moja nazwa uzytk.)
(oczywiscie) dokladnie ten sam cert. widze w OE --> opcje --> zabezpiecz -->
*identyfikatory* *cyfrowe*  - czyli widze to samo, co wyzej bylo nazwane
certyfikatem, ale tutaj jest juz nazwane "identyfikatorem cyfrowym", a to,
teoretycznie, jest "jakby" czyms wiecej niz certyfikat, bo jest
certyfikatem + kl. publ + kl. pryw.
Malo to jasne.
Ale:
bez watpienia cert. jest.

                      pytanie  1
skad wzial sie certyfikat osobisty? w jaki sposob sam sobie go wystawilem?
(przez moment myslalem, ze  niejako... w momencie instalacji systemu, ale z
uwagi na roznice w datach - nie jest mozliwe)

zalozmy, ze z jakichs powodow zrobi sie pustka w  [...] --> *osobisty* -->
*certyfikaty* . Zakladam, ze wytworzenie takiego cert. moze odbyc sie w
sposob zawarty w odpowiedzi na pyt. 1  , albo.... po prostu trzeba cert.
sprowadzic droga... kupna w CA?
mnie najb. interesuje powtorzenie pierwszej metody wytworzenia cert.