Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 11 Mar 2020 16:42:44 +0100
Co do zasady tak (*.wbk i czasem pdf tekstowe) - serwer przechowuje, sam
zapisuje nadpisane pliki jako xxx(1), xxx(2), ...
Akurat tekstowe *.wbk (czyli doc) i pdf to lekkie są, a już nie raz uratowałem d... gdy nadpisałem sobie jakiś plik edytując go i odruchowo robiąc Ctrl-S. Tempów jako tempów to nie (no co jakiś czas trzeba sobie ręcznie tempy pousuwać "czy chcesz bezpowrotnie usunąć zaznaczonych 4536 plików?" :)).

-----
Przechowujesz tempy robocze?