Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lekki antywirus dla Windows 7
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 11 Mar 2020 10:48:34 +0100
No niestety, żałuję że mając 9 kupiłem X DC , do dziś nie mogę dojść do siebie po zmianie interfejsu, większy przeskok niż z Office 2003 na 2007 :-(( I oczywiście to, czego używasz najczęściej (np. właśnie skanowanie, czy przesuwanie kartek pomiędzy dwoma dokumentami) głównie popsuli, grrr... Ale te przeróżne finereadery czy recognity to rzeźbienie w g... , jakieś uczenie czcionek czy słów, szkoda mi czasu, no chyba że faktycznie muszę tabelkę z druku przenieść do tabelki w np. excelu.

-----
Adobie tak szybko schodzi na psy