Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 32 czy 64 bit?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sun, 19 Jan 2020 11:20:03 +0100
"Trybun"
Np ja gdybym tylko miał wybór* to nawet bym sie nie rozglądał za czymś innym niż XP.

Tak samo myślę. Chętnie bym wrócił wręcz do win2k, który nie miał tych zbędnych wodotrysków jakimi zaśmiecili już xp, a które często trudno definitywnie wyłączyć, bo co jakiś dziś wracają i wkurzają. A wszystko nowsze od xp windowsy są dla mnie przegrane za ten ciągły generowany ruch, a to coś rzeźbi na dysku i ciągle czymś zajęty. Dla mnie dobry system jak nie dotykasz go i nic nie uruchomiłeś to ma milczeć, nie zabijać proca i nic nie wysyłać w świat, czekać na ruch użytkownika. Nauka linuksa idzie mi jak krew z nosa, więcej nie kumam niż kumam w temacie i same niewiadome.