Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Ewa" <.@.>
Date: Mon, 29 Apr 2019 11:32:49 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qa6cve$9g3$1@node1.news.atman.pl...
"Prosimy KONIECZNIE uaktualnić program pocztowy do najnowszej wersji lub
zmienić program na inny. Starsze programy niestety nie obsługują
zmodyfikowanej wersji protokołu SSL co może powodować problemy."

Tak, to się zgadza. XP nie obsługuje nowych protokołów kryptograficznych. Można to naprawić przerabiając XP na POSReady 2009 i instalując odpowiednie poprawki. Andrzej pisał o tym bardzo szczegółowo na grupie.

To bardzo interesujące i być może byłoby rozwiązaniem dla mnie do czasu
kupna nowego laptopa z Win 10 OEM. Nie wiedziałam o tym.
Grzegorzu, czy mógłbyś napisać, bardzo krótko, jakie są zalety, a jakie
wady przejścia z Win XP Pro SP3 na POSReady 2009?
Planowałam po zakupie nowego laptopa z Win 10 jeszcze przez jakiś czas
korzystać z Win XP na tym, starym laptopie, do momentu sprawnego
i wygodnego używania aplikacji na nowym.
Ponadto, czy mógłbyś napisać jaki tytuł miał wątek Andrzeja na ten temat?

Pozdrawiam
Ewa