Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 25 Apr 2019 20:16:58 +0200
Ewa <.@.> napisał(a):
podejrzeć źródło wiadomości?
Na WWW jest to samo. Są tam Szczegóły wiadomości. W OE6 jest Żródło
wiadomości. W obu przypadkach ten tekst "Zapytanie o ubezpieczenie
samochodu"  występuje tylko w pozycji Do:. Potem już nigdzie.

Jeśli tak jest na WWW, to sprawa nie ma w takim razie związku z OE.

Będę musiała wrócić do zakładania konta u tego dostawcy i przypomnieć
sobie gdzie zapisują się ustawienia. Z czytnika poczty pod www nie ma
możliwości zobaczenia ustawień konta, w przeciwieństwie do OE6, ale o
tym już pisałam.

A jest tam jakaś książka adresowa? Jakieś ustawienia zwykle są dostępne.

2) zastanawiam się nad korzystaniem z innego czytnika poczty i grup
dyskusyjnych, działającego pod Windows XP. Coś darmowego i najprostszego.
Czy możesz taki program podpowiedzieć?

Używam OE i nie mam doświadczenia z innymi programami. Może Thunderbird? Jednak nie wiem czy zmiana pomoże jeśli problem jest na serwerze. Może pomóc jeśli nowy program będzie ignorował To:

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/