Re: [WINNT] vod.tvp.pl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] vod.tvp.pl
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Fri, 19 Apr 2019 22:06:45 +0200
Ja swego czasu płaciłem za pewną internetową telewizję, ale ze względu na godziny pracy musiałem sobie zrobić cyfrowy magnetowid.

Nie chodzi o nagrywanie zrzutu z ekranu. Powody są co najmniej dwa:
1. Zrzut to konwersja, czyli prawdopodobna utrata jakości.
oczywiście. mniej więcej taka jak zamiana bmp do jpeg. może przesadzam, ale jak dla mnie utrata jakości musiałaby być dobrze dostrzegalna aby mi przeszkadała. może coś na kształt zamiany full hd hdmi na dvd 3 chinche. Ale w omawianym przypadku nic takiego nie występuje. masy ludzi ogladają to co oferuje cda, chomik i inne strony, a tam.... wiesz na co trafisz? Tak wiec nie przekreślałbym metody ze względu na trudno zauważalną utratę jakości. no chyba że ktoś się 4K spodziewa.
2. Internet czasem się przycina i wtedy albo odtwarzacz zacznie pobierać
ale to już jest wina internetu. gdyby materiał był oglądany w klasyczny sposób, problem byłby taki sam.

ToMasz