Re: [WINNT] vod.tvp.pl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] vod.tvp.pl
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Apr 2019 20:59:06 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 04 kwi 2019 w
news:5ca64dc1$1$539$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako 1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml>

> Toż to można na piechotę…

Nikt jeszcze nie docenił tego, co napisałeś - to ja to robię. Łoł!
Pytanie pierwsze - sam to "rozkminiłeś" - skąd to wiesz?
Drugie. Czy wiesz, że można, wiesz jak, podobnie wydłubać link z jakiegoś
strumienia live jakich pełno w necie, typu mecz, telewizja. Ja
zdecydowanie wolę wrzucać co można do vlc, a nie oglądać w przeglądarce.
Choćby dlatego, że na słabszym sprzęcie vlc zdecydowanie mniej obciąża
cpu.