Re: [WINNT] vod.tvp.pl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] vod.tvp.pl
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 18 Apr 2019 22:29:07 +0200
Nie łyka też manifestu z DRM (Manifest.ism).

No chyba że wiesz coś więcej…

Ja swego czasu płaciłem za pewną internetową telewizję, ale ze względu na godziny pracy musiałem sobie zrobić cyfrowy magnetowid. Czyli zasadniczo rezultat był tożsamy z tym to co chce osiągnąć pytający, ale mnie czas "sciągnięcia" pliku wideo nie grał roli. otóż komputer odtwarzał program tv) film (z drm) na ekranie a program do nagrywania tego co jest na pulpicie "zgrywał" to do pliku mkv. PRzed takim duetem niema zabezpieczenia. ja to robiłem z "lini komend" na linuksie, ale na 1000% są na windowsa programy nagrywające w identyczny sposób przebieg gry, więc.... niema problemu. o ile czas w którym na dysku pojawi sie plik video.avi(mkv) nie jest krytyczny.

ToMasz