Re: [WINNT] Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 26 Mar 2019 12:56:37 +0100
Dnia Tue, 26 Mar 2019 11:35:47 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
napisał(a):

> A gdzie ja pisałem cokolwiek o "wyższości"?
Ohhh, szczegół :) Ważna jest istota sporu.

> Ja bym tu był ostrożny z kwantyfikatorami i napisałbym, że _może_
> być lepszym wyborem.
Hmm, na tym całkiem nieźle określonym gruncie to bym chętnie
podyskutował - może czy bez wątpienia. IMO jedynym wątpliwym punktem
pozostaje MS Office vs. Libre Office. Ja mogę tylko zauważyć że jak do
tej pory wszystkie doc-e jakie oglądałem nie robiły problemu w Libre.
Można by się też doczepić nieobsługiwania niektórych urządzeń pod
linuksem. Tu też bym dodał że dużo więcej kłopotów przysparzało pod
windą znalezienie działającego sterownika niż pod linuksem ich brak.
Reasumując, na zdefiniowanym polu linuks górą.

--
Jacek
I hate haters.