Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Tue, 26 Mar 2019 13:35:15 +0100
W dniu 2019-03-23 10:12, Jacek pisze:
Czy ktoś używa(ł) darmowego programu do dzielenia
plików mp3 (wszelkich co do pochodzenia, t.zn. pobranych
jako mp3 lub otrzymanych w wyniku przetworzenia), takiego
żeby można było wybierać fragmenty, resztę odrzucać
i te fragmenty połączyć w całość i zapisać jako mp3?
Próbowałem MP3 Cutter i MP Merge (także do dzielenia),
ale one nie pozwalają na to, co opisałam.
Program powinien działać pod Win XP SP3.

Kiedyś używało się dobrego programu pod nazwą Rzeźnik MPEG-ow -
<http://www.smart-system.pl/mp3/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/