Re: [WINNT] Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Mon, 25 Mar 2019 19:21:36 +0000 (UTC)
Dnia 25.03.2019 Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał/a:

> Tak to chyba bardzo mało kto sądzi, powszechnie wiadomo że Linuks
> przegrywa przede wszystkim za sprawą właśnie braków w obsłudze sprzętu,

Powszechnie wiadomo, czyli Tobie nie udało się uporać
z uruchomieniem karty sieciowej?

> a także jest to dość słaba platforma do gier. I to w pierwszej

Dokładnie. Pewnie właśnie dlatego Valve wybrało Debiana
jako podstawę dla SteamOS. Ale co tam oni się znają na grach…

> kolejności zaważa. A ja jako wieloletni użytkownik Linuksa uważam że
> główne źródło jego małej popularności widzę w mnogości dystrybucji,. To
> właśnie dlatego producenci oprogramowania olewają Linuksa, bo niby pod
> którą dystrybucję mieliby pisać programy.

Oczywiście, kolejnym przykładem jest Google ze swoim ChromeOS.
Nie zawojował desktopu właśnie z uwagi na mnogość dystrybucji.
A nie, czekaj…

A poza wszyscy wiedzą, że programy w rodzaju klienta pCloud
czy syncthing (pojedynczy plik wykonywalny, zależny tylko od
architektury sprzętowej) nie istnieją, bo napisanie programu
niezależnego od dystrybucji jest niemożliwe.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.