Re: [WINNT] Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Mon, 25 Mar 2019 17:45:48 +0100
W dniu 2019-03-25 o 16:04, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 25.03.2019 Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał/a:

Ale co to znaczy - "nie dla idiotów"?
Nie dla tych, którzy uważają go za Windows dla ubogich.

Są, albo przynajmniej były i komercyjne wersje Pingwina. Np Mandriva
Power Pack. Niestety, nawet w tej wersji przegrywała z Windows.
Ty też jesteś z tych przygłupów, którzy uważają że mała
popularność systemów GNU/Linux na desktopie jest wynikiem
jakichś ich rzekomych technicznych wad a nie braku softu?

Tak, wiem. Nie ma sensu się wdawać w takie dyskusje.
Ale niestety: https://xkcd.com/386/

Tak to chyba bardzo mało kto sądzi, powszechnie wiadomo że Linuks przegrywa przede wszystkim za sprawą właśnie braków w obsłudze sprzętu, a także jest to dość słaba platforma do gier. I to w pierwszej kolejności zaważa. A ja jako wieloletni użytkownik Linuksa uważam że główne źródło jego małej popularności widzę w mnogości dystrybucji,. To właśnie dlatego producenci oprogramowania olewają Linuksa, bo niby pod którą dystrybucję mieliby pisać programy.