Re: [WINNT] Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 27 Mar 2019 04:42:01 GMT
On 2019-03-25, Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> A co Ty taki złośliwy? Coś Cię ugryzło?

Trybun pierniczy jak popa żony, ale Dominika chyba coś faktycznie
ugryzło :)

Juz prawde mówiąc nie pamiętam, kiedy mi Linux nie rozpoznał czegos sam
z siebie. Chyba w okolicy 2011 jak próbowałem upchnąć, któreś ubuntu na
Maku "Air" były problemy z regulacją podświetlania klawiatury. A nie
przepraszam, ze 2 lata temu, którąś wypasioną kartę wifi pcie tplinka
nie było obsługi na dvd dystrybucji i o zgrozo, musiałem podłączyć się
do internatów kablem a dalej już poszło.

--
Marcin