Re: [WINNT] Opera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opera
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Wed, 20 Mar 2019 10:27:04 +0100
Dnia Tue, 19 Mar 2019 18:21:02 +0100, Trybun napisał(a):

Małe pytanie - jak nie
reinstalujesz Minta często skoro on co chwilę wydaje nowszą wersję, nie
korzystasz z tych nowszych wersji?
Jasne, albo upgraduję albo (rzadziej) instaluję na nowo. Nie ma takiej
potrzeby ale mnie to bawi. Ostatnio zmieniałem kompletnie hardware a
wyszedł akurat Mint 19, to zainstalowałem na nowo. Ale od Minta 13 z
2012 roku (z jednym wyjątkiem, kiedy rozleciał mi się dysk SSD) nie
doświadczyłem padu systemu. Na niektórych kompach na których
instalowałem v.17 kiedy była nowinką, wciąż ona jest a to już prawie
5 lat.
I żeby nie było że idealizuję - Mint ma swoje drobne wady :)

Tak jak każdy system. Nie ma idealnych systemów, ale jak dla mnie najbliższy ideału jest XP. A co do Linucha, to dlaczego Mint a nie np Opensuse? Przecie Suse  już na poziomie instalowania oferuje dużo więcej.