Re: [WINNT] Czemu port COM (RS-232) nie jest widziany przez aplikacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czemu port COM (RS-232) nie jest widziany przez aplikacje
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 23 Jan 2019 22:58:32 +0100
On Wed, 23 Jan 2019 12:15:05 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> No tak, masz jedną odpowiedź na wszystko :)

Powiem tak: masz całkowitą rację, trochę przesadzam. Ale przesadzam przez
...przesadę Microsoftu. Używam Windows od wersji 3.0, Raz bylo lepiej, raz
gorzej, ale ogólnie był progres. Biorę też pod uwagę fakt, że Microsoft w
ciągu tych 30 lat stał się bardzo bogaty i w pewnych dziedzinach
wszechmocny. Stać ich by zatrudnić stada architektów systemowych,
projektantów, zastępy inżynierów, programistów i testerów - a wszystko z
najwyższej półki. Moje wymagania co do jakości są więc wysokie. A tymczasem
to co Miętki (wybacz, już muszę ;-) prezentuje to w stosunku do możliwości
dno i metr mułu. Przy takich zasobach odwalać taką wiochę to jest co
najmniej dziwne, a mógłbym użyć wielu mocniejszych przymiotników. Chodzi o
proporcje, o relacje możliwości do oferty... jest bardzo słabo.
Zatem reasumując ...moje krytykanctwo i czepialstwo jest wynikiem
odczuwanego rozgoryczenia i niezadowolenia z produktu, który jest tak
zawalony usterkami jak wersja beta, a może nawet alpha, uważam, że mam do
tego prawo, bo sporo mojej kasy Miętki przejadł, a to co wydalił mi się
bardzo nie podoba. I to wszystko.

> Popatrz proszę na swoje posty o W10: dużo emocji w stosunku merytoryki.

E, nie, dużo emocji nie, nie jestem porzuconą trzynastolatką :-)

> Interesujący był np. wątek "Szaleństwo Microsoftu", w którym osoba
> rozpoczynająca go pomyliła dysk twardy z RAMem i dlatego nazwała MS
> szalonym. Tobie to nie przeszkodziło w podchwyceniu oburzenia, podobnie jak
> istnienie zbliżonego mechanizmu w Linuksie. Dlatego napisałem, że czepiasz
> się. Jeśli Cię to uraziło to przepraszam.

Nie da się mnie łatwo urazić, więc nie przepraszaj, jesteś zresztą na tej
grupie jedną z najbardziej stonowanych i spokojnych osób.

To był żart :-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka