Re: [WINNT] Czemu port COM (RS-232) nie jest widziany przez aplikacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czemu port COM (RS-232) nie jest widziany przez aplikacje
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Mon, 21 Jan 2019 21:09:30 +0100
W dniu 21.01.2019 o 18:17, JaNus pisze:
To o to chodzi, po uruchomieniu "testera" jako admin — już porty widzi.

Męczę się z tym kolejne godziny, czas znowu zasięgnąć porady:
Programy już pozamieniałem we właściwościach, na "uruchom jako
administrator", porty widzą, ale tego fizycznego portu nie mogą *otworzyć*.
Przy próbie otwarcia przez "tester" wyświetla się komunikat:
Błąd otwarcia -> INVALID_HANDLE_VALUE
Zaś programy Fideltronika UPS monitor serwer oraz "monitor klient" nie
widzą UPS-a. Czyli nadal kicha, acz doszedłem do etapu, który już kiedyś
przerabiałem, na innym kompie, z takim samym UPS-em. Tyle, że już nie
pamiętam wszystkich "małpich trików" których wtedy próbowałem, macie
jakieś pomysły?