Re: [WINNT] Czemu port COM (RS-232) nie jest widziany przez aplikacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czemu port COM (RS-232) nie jest widziany przez aplikacje
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Mon, 21 Jan 2019 18:17:18 +0100
W dniu 21.01.2019 o 12:33, Grzegorz Niemirowski pisze:
BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid> napisał(a):
Ja nie chcę sprawdzać, napisałem, że mi bez uprawnień admina oprogramowanie producenta nie wykrywało UPSa podłączonego do portu
 COM, może w tym przypadku jest to samo. Wątkotwórca może
sprawdzić, czy nadanie uprawnień administratora dla uruchamianego
programu producenta pozwoli na wykrycie UPSa.

Powtórzę: chodzi o wykrycie portu a nie UPSa czy innego urządzenia.

Też już chciałem coś opryskliwie odburknąć BQB-owi, ale, ale, ale
sprawdziłem, i... trafiony! To o to chodzi, po uruchomieniu "testera"
jako admin — już porty widzi. Lecz ten "tester" to tylko program użytku
interwencyjnego, w gruncie rzeczy rozchodzi się o uruchomienie dwóch
innych programów, tak jak BuQuB napisał, do UPS-a (Fideltronika), a nie
mogę znaleźć miejsca, gdzie, i jaki program (z 9) jest ładowany przy
starcie systemu. No nie wiem czemu, ale nie mogę uruchomić znanego z
poprzednich Wind "sysedit" (który umożliwia m.in. sprawdzenie co-i-skąd
się ładuje przy starcie). Jaki program zastępujący to, panowie z Redmont
byli łaskawi dołączyć do W-10?

A BQB-owi podziękowania!